Det ni!

Nu har jag lite tid över att lägga på denna skit. Vi börjar med måndag.

Åter till jobbet som vanligt, men en dansuppvisning/avslutning på kvällen. Ahh, lite skönt att terminen är finito!

Igår kväll var det dags för det efterlängtade VårRuset här i Halmstad. Eftersom vi anmält oss som ett lag från Hi-Media fick vi en picknickpåse etterpå. Jag satt dock och orade mig för att ögonen skulle svullna upp, men ta i trä, gjorde det INTE. En medalj till mig, för att jag sprang med Jenny pö om pö och tog mig i mål.  Men sprang mest, hon bestämde takten. :) 5 km är ju faktiskt längre än 4.

Fick nya H&M-katalogen igår, och det var inte alltför mkt som var WOW!

Tänk er att jag fick äntligen träffa Emelie i Åmål. 350:- fick jag punga ut med för några timmar med henne. Dyr vänskap! Men vi tar det en annan gång. Först ska blåmärket försvinna ;)

image661
Jag & Emelie tar kisspaus. Bild lånad/snodd från henne.


 


Kommentarer
Postat av: Nikki

F-n, vad långhårig du har blitt!!!!

2008-05-07 @ 20:14:52
Postat av: Nikki

Me..again...
Glöm för Guds skull INTE att messa Pontus imorn på hans stora dag!!
"Mannen" kommer att bli överlycklig om det piper till i tälifön!

På lördag ska vi, förhoppningsvis, grilla m Milla o Håkan. Hannah har längtat efter att få grilla bra länge nu! Och vem är inte bättre på att uppfylla lilla damens önskan..jo...just det..Nikki!

P.S. Jag har visst hittat upp till det där ozonskiktet..för jag är RÖD! Attans vad solen tar hårt så här på försommaren!! Ska nog vänta att sola solariet för att bli brun till bröllopet! D.S

2008-05-07 @ 20:22:23
Postat av: marika

HÖ Hö! Jag klippte mig för 2 veckor sen. Tycker konstigt nog att det känns längre :/
Men du, jag har redan haft en massa konversationer med han via sms. Han skickar animerade tutt-bilder till Jocke ;) haha!
Men va fn, ni kan väl komma hit och grilla istället. Jag bjuder på mojitos! ;) haha!

Klem

2008-05-08 @ 11:07:33
URL: http://marikasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0