Planering..Say what?

Det där med att planera är jag bra på.
Sämre på att genomföra det.

Planen var att efter jobbet:

- Ut o springa! Jag började smått förra tisdan.
- Göra koreografi till imorn.
- Städa och vika tvätt.
- Mini spa. Måla naglarna, inpackning, ansiktsmask.

Jag sket i att springa, orkade helt enkelt inte.
Koreografin får bli av på lunchen imorn.
Jag vek tvätten, men vill inte lägga in den i garderoben. Att jag överhuvudtaget vek den är en eloge, med tanke på att den legat i 2 veckor.
Jag måste ju duscha, så det får bli dagens mini-spa. Jag föredrar att lägga mig i sängen 21.00 och somna till tvn. Jag får smärre panik om jag inte ligger i sängen och är trött vid 22. Väx ner Marika!

Redan tisdag imorgon.

Jag ser fram emot påsk något så oerhört. Förhoppningsvis hinner jag träffa min Emelie, hälsa på Camilla och se hur det växer och gror, och min familj. Min älskade familj!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vi ser fram emot att träffa dig oxå
Kram

2008-03-11 @ 18:17:05
Postat av: marika

Milla: TACK! Den värmde och gav mig en kick i rava att jag ska ut o röra på mig, NU!

2008-03-11 @ 19:12:18
Postat av: msv

Tjenare tjejen.
Sitter redan på jobbet och klockan år bara 900 på f.m.
Skall på HLR (hjärt,lung-räddning) kurs i em så jag var tvungen att jobba tidigt i dag. Var riktigt pigg i morse när klockan ringde halv fem, men jag vet att så pigg är jag inte i e.m.
Tycker att du har väldigt många saker som du skall hinna med på en ynka kväll, skippa naglarna vet jag (ha,ha).
Vi drar till Branäs nu på söndag. Verkligen synd att du in/ni inte kan följa med, men Jocke får om han vill. I vilket fall som helst så skall det bli roligt att se er till påsken.

2008-03-13 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0