Ni vet själva vilken dag det är.

image624

Finally Fredag!
Slutar 16 fredagar, och har redan slurpat i mig 2 cider och matrester (Laxsallad). NEJ, jag är inte alkis, utan har haft 3 cider stående i kylen, och nu är det fredag. Why not!

Imorgon blir det som sagt Melodifestivalen hos en kollega med hennes vänner. Jag står för godiset, det är en grej jag kan, godis! Jag tror dessvärre att min mage inte tål choklad. Har ätit choklad/nötägg på kontoret några dagar, och magen har sagt ifrån i form av kramp.

Why Roger, why!?

Måste tipsa om en lättlagad måltid. JAg och älsk gjorde Laxsallad igår. Lax, sallad, alfa-alfa bönor (egonodlade!), gurka, tomat och fullkornssallad. Fransk dressing över det! Yummie in my tummie!

ÅH VAD JAG SKA SOVA UT IMORGON!



Hoppsan. Felstavningstanten har varit framme. Jag menade självklart fullkornsPASTA!

Kommentarer
Postat av: msv

Oj,oj,oj, egenodlade groddar,jobb, bilder på hus och barnrum. VAD KOMMER HÄRNÄST? Du har väl aldrig gått och blivit VUXEN?
Funderade allt lite på FULLKORNSSALLADEN?, men så tänkte jag att det kanske var ngn ny grej som hade kommit till "storstan".
Skämt åsido. Det är roligt att Ni prövar på nya saker.
Nä, nu är det dags att sätta igång greja inför Branäsresan, efter lite frukost först förstås. Vi kommer att sakna dig väldigt mycket. Det är väl första gången som du inte är med,eller hur? Trist,trist!

2008-03-15 @ 09:41:17
Postat av: marika

Ja, fullkornssallad! Svingott. Smakar ungefär som potatissäckar..

Nej, det är faktiskt andra gången jag inte är med! Första gången ni var i Branäs, var jag hemma och jobbade med modevisningen och levde livet i huset! haha! Tog inte bussen till skolan då inte, bilen var min bästa vän! Ni kommer ha så skoj utan mig. Dock ingen som filmar i backen, snarkar i soffan och säger dåliga skämt!
Frågan är hur mkt mat har du lagat i år?

JAG? VUXEN? Mjorå, sakta men säkert blir jag det. Skrämmande, men samtidigt spännande. Hus och barn är dock ett väldiga framtidsplaner. Jag är ju karriärskvinna nu ;) Får ju försörja min man! längtar tills det blir ombytta roller ;) haha!

KRAMKRAM!

2008-03-15 @ 15:39:32
Postat av: Navas

Har du blivit mörkhårig? :)

2008-03-16 @ 11:27:10
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0