Lonely, I am so lonely!


image530

Kändes konstigt att komma hem till en tom lägenhet. Det är ingen som pratar med mig, helt enkelt tomt. Jag har levt på färdigmat (självklart ost-skinkpaj) och Brämhults.

Det där med att träna som fn nu när jag är själv, gav jag upp med tjugo i sex imorse när jag blir väckt av att en viskar i örat att det är snöstorm. NU? Hela jädra vintern har gått utan snö, så kommer snön dagen efter det har varit blå himmel och 10grader varmt. Jag kom någon minut försent till jobbet, för att cykla var det ingen tanke på. Så där jag gick dragandes på cykeln i full regnställsmundering. Mascaran hade flyttar söderut i fejjan, och totalt ignorerat sin egentliga plats.

MEN.

Jag har köpt nya numret av Topp-Hälsa, och där fick man med en träningsdvd på 60 min med Blossom. Så vädret är väl egentligen ingen ursäkt för mig. :)

Däremot funderar jag seriöst på att lägga mig i sängen, sätta på Sagan om Ringen och sova. Typ NU!

Jag saknar dig Jocke!!


Kommentarer
Postat av: nikki

Nu har jag gjort skäl för mitt yrke! var hos mormor igår och Fredde skulle ta ner en växt från garderoben ute på altan..och missade att det flög ner ett glasfat som splittrades i TUSEN bitar, vara en skar upp hans fot! Och det rann blod utan dess like..visste inte att det fanns så mkt blod i foten!! Stackarn hoppar ut o lägger sig på rampen m ed foten i vädret och det rinner svett av grabben (=chockad) Veronika fram med en handduk som tryckförband och en diskhandduk som snöre!!!!!!! Ringer Per-Arne o frågar om han kan sy (det var djupt), men han tyckte inte att det behövdes! Idag var Fredde på Vårdcentralen och sköterskan där sa att...Jo, det behövdes nog sys...IGÅR!!!!
Det är allt skönt att ha rätt inemellanåt. Sen att P-A är expert på djur och inte människor hör inte hit.... ;)
Summa summarum.... Nu får jag lägga om hans jvla fot varje dag! Och såret är MELLAN tårna åxå...svårt att komma åt!

Tänkte bara att du skulle veta.. :)

2008-03-17 @ 23:38:04
Postat av: marika

BRA! Då vet jag ;) Stackars Freddan!

2008-03-18 @ 08:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0