Kavaj

Jag är på jakt efter en enkel & snygg kavaj, helst svart och med korta ärmar. Men snyggt är det när man kan rulla upp ärmarna lite. Har hittat en fin från H&M, men snål som jag är känns 500 riksdaler för en kavaj lite mkt, eftersom jag kommer använda den sällan.. MEN JA, jag vill fortfarande ha en kavaj!

image612
Tjyvat bilden från http://shopaholicmamman.blogg.se/

image613image614

Den gråa kavajen kommer från La Redoute och kostar 329:- och finns även i svart. Den svarta är från H&M.

Min fundering är om det är värt att köpa den från La Redoute?!


Kommentarer
Postat av: ida

Hallå Mika! Det är bara bra, eller nja lite bakfull men får skyllamig själv! Hur är det med dig? Det var inte igår vi sågs! Jadu jag trivs jätte bra i sthlm. Massa dans hela dagarna och kvällarna. Kulkul! Vad är det du gör i Halmstad? Pussipuss

2008-03-02 @ 22:21:47
URL: http://aijdawolfie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0