Mia & Klara

YES!

Mia & Klara är tillbaka! Sitter och tittar på det nu. Ironi på hög nivå.. :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, är den bra?;)

2008-06-15 @ 21:52:36
URL: http://soophiees.blogg.se/
Postat av: fiaah

2008-06-15 @ 21:59:52
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: fiaah

Hoppas du får en trevlig kväll:). BTW, fin blogg:P

2008-06-15 @ 21:59:58
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Nikki

Mia o Klara rocks!!!! Speciellt Tabita..



japp..ännu en helg i Grebebstad! Målat o grejat i Fredriks lilla skrubb, där vi tänkte att du o Jocke kunde få sova. ka bara måla en vända till, så inte all ful färg lyser igenom! Gissa den nya färgen...jorå...vitt!

kommer ni upp på torsdan eller fredan?



Min bil är lagad nu! Syns ju "knappt" nånting!



De där sidenlakanen du vill ha kallas i vardagligt språk för satin-lakan! Glömde du bort att sängklader i satin kostar ca 500:- STYCK! Gissa vart jag har fåt mina från...alla födelsedagar och julklappar från svärmor!

Vart hittar man denna Gant väska som du önskar dig?

Räcker det inte med en drink på Röde Orm?



Äter ni sill, räkor??? Vem vet om vädret håller uppe för att kunna grilla???

Alexandra har börjat skriva shoppinglista över mat nu som ska inhandlas...men så kom vi på att ni små-töser inte äter sill o räkor!



2008-06-16 @ 00:09:37
Postat av: Marika

Nikki: Oooja! Men jag såg igår på nya programmet att de hade med en gammal sketch!



Men gud va snällt! Vi kommer att få en alldeles egen, vitmålad, skrubb. ;) Schyrre! Jag jobbar heldag torsdag, så ja, antingen torsdag kväll eller fredag. Beror mycket på Jocke! :)



Gant-väskan hittar man i Gant-affären. Men här ser det ut som att de endast har den i skyltfönstret, hittade den inte i butiken. Shit the same, en svart väska har högre prio. Men visst, en drink alt. inträde är en gift det med. :) Taaajt budget denna månaden..



Nerru, Satin-lakan köpte jag för halva priset på Hemtex för 200:-, och då fick jag 2!! Men visst, de kostar.



Jag tänkte ringa dig igår och fråga om vi ska göra en matlista så man kan shoppa i TID. Jag äter som du vet INTE sill & räkor. Men Jocke gör. Jag äter som alla andra midsommrar potatis, ungefär!

2008-06-16 @ 09:16:29
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0