Fussball


Vi har precis lämnat hamn i Riga.

Än så länge har jag avklarat:

- 3 burkar med makrill i tomatsås
- en halvtimma i duschen
- 1 minut i telefon
- strykt skjortklänning
- sovit till 11
- x antal timmar framför datorn

Om en timma ungefär kommer de och hämtar mig. Blir fotboll hos en kompis +  att de skulle grilla kyckling. Mums! Var med henne och hennes dotter till frisören igår. Konstigt nog får jag alltid bra kontakt med barn, så jag fick sitta och leka tittut-leken med henne medans de klippte henne ;) Meeen, har man varit moster sen 11 års ålder. så vet man hur man underhåller dem. Eller så har jag helt enkelt lätt för att make a fool of myself, så att säga.

Vi har satsat lite dineros på matchen ikväll på kontoret. Man kan ju alltid hoppas på att Sverige vinner alternativt förlorar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0