Oh bloody sunday!

Vaknade strax efter 8 imorse av Js väckarklocka. Förstår inte att han inte reagerar på den :) Kunde inte somna om, så jag la mig i soffan och tittade på Ice Age och barnprogramm som gick på tv. somnade. Vaknade igen vid halv ett! haha, halv ett. Det var iaf otroligt skönt!
VÄdret här i Halmstad är oberäknerligt. Igår Ishalka, senare på kvällen snö. Inatt måste det ha töat bort det mesta. Men plusgrader idag. Och jag äger ingen varm jacka. Ingen snygg iaf ;) Jag går med min tunna bomullsjacka eller regnjackan. SÅ, jag har faktiskt beställt en, på rea. Ett par byxor fick det bli til det, och lite annat krimskrams. Setet med gråa leggings och tunika fick man på köpet. Well, ska försöka få något gjort här hemma idag, rensa utrymmet under bordet :)

image487

image481image482image483image484image485image486


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0