Ny Vecka. Nya tag?

Det sägs att det är måndag idag. Själv har jag ingen koll alls. Har unnat mig nyponsoppa till frukost. Behöver en sockerkick på morgonen efter mitt drömmande hela nätterna.
Det börjar bli vardag nu att J kommer hem efter att ha pluggat 9-19 och frågar vad jag har drömt för konstigt inatt.
Igår tex. var jag på danstävling och tävlade i grupp med en massa folk från olika dansskolor som jag aldrig träffat. Ena delen av dansgolvet var det danstävling, och på andra sidan var det någon religiös sekt som hade körsångstävling. Tänk er kaoset när disco-musik/körsånger ska överrösta varandra.
Inatt raggade jag på min fritidsledare från förskolan. Inte Conny eller Thomas, utan den tredje, Patrik. Vad jag sa exakt etsade sig inte riktigt fast, men jag skröt om mig själv. Blev glad när jag vaknade. Usch, han måste ju vara närmre 40 nu.



Planer för idag:
Vika tvätten från lördagen och lägga in i garderoberna.
Rensa under BORDET.
Sola?
Uppdatera iPoden. Pinsamt nog har jag laddat ner Basshunter- Now youre gone. Ehh.

Dagens tur jag är ensam hemma:
Jag sjunger högt till Leona Lewis - Bleeding Love. "You cut me open and Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!"
Går runt i gråa långkallingar och Friskis&Svettis sockar och svart t-shirt. Skidsemester? Är nog mest stolt över sockarna, som jag vann på ett Friskis-pass ^^,
Åhhar åt Ekologisk mjölk-reklamen och pratar som om någon hörde. "naahh, så pöt han är. Titta hans små tänder och lockar. Sån son vill jag ha"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0