Möhö!


image536

Ja, idag är pälskling i Germany. Han ska fylla på öl-förrådet. Jag ska fylla på sprit-förrådet, men en flaska. :) Jag dricker inte särskilt ofta, så varför slänga pengar på det. Men var sugen på Absolut Päron. Den är god med lite Sprite..

Jobbar ikväll, men har ingen iPod. Var och lämnade in den på OnOff igår på lagning, och hoppas att det inte är jag som orsakat ngt fel på den. Såå, jag får helt enkelt lösa detta fenomen. Har låtarna på iTunes, och det har jag aldrig bränt ur. Får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Elin

eller hur?? japp jag jobbar i klædbutik..vanligtvis jættekul men nu e jag så fruktansvært uttråkad..haha...

2008-01-30 @ 14:50:28
URL: http://elinjd.blogg.se
Postat av: msv

Fy f-n va gammal man är alltså!!!
Fattar inte hälften av allt du skriver om iPods o iTunes, men jag kanske stavar det rätt i alla fall. Men OnOff DET vet jag vad det är (ha,ha).
Har du inga bra skivor på g. till moi? behöver lite ny musik till resorna.Lite glada bugglåtar "lugna favoriter" och "typ Poul Pott".

2008-01-31 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0