Jag skulle gärna vilja ha..(kan inte sova)

Känns det inte som att ek numer är 80-talets furu? Alla har det. Liksom jag. Är det inte golvet, så är det matgruppen, byrån eller sängen. Jag var så inne på att köpa Malm-sängen i ek från ikea med sängbord till. Men jag har nog ångrat mig. Har inte alltför många den? Ok, jag vet 1 ;) Men det är egentligen inte min poäng.

Jag är nu helt inne på denna sängen med tillhörande sängbord. Vill egentligen ha ett sängbord med 2 lådor, så man kan ha sina underkläder i där, men man kan inte få allt. Jag tycker om att sängenstommen är maffig, då ser sängen extra inbjudande och gosig ut.
Eller i vitt. Svart är ju egentligen bara en trend-färg nu inom inredning.




Vad jag vet är att mitt absoluta största och nästa mål är schäslongen. Men då måste jag få ut malm-byrån ur tv-rummet för att flytta bokhyllan för att få plats med schäslongen. Och malm-byrån hade jag fått ut lätt om jag hittat snygga sängbord med 2 lådor . Men de får inte vara för breda, för då får jag inte plats med hyllorna/byrån till jockes "alla" böcker. ^^, Ja, ni ser. Detta är inget snack för er som inte vet hur jag bor.



SEN.
Behöver jag något snyggt till bokhyllan i tv-rummet. Vet inte alls hur den ska inredas.
Taklampa till sovrummet. Och darn, sänglampor. Nu har vi 1.
Taklampa till köket. Kvittar egentligen, inte ofta vi sitter där.
Tavlor. Tavlor till ALLA rum.
Nytt spegelskåp till badrummet.
Lådor, lådor lådor till stora garderoben. Ligger grejer huller om buller.

Ja visst ja, ett schysst liiiitet bord och golvlampa till schäslongen och dess myshörna. Om detta inträffar, ska ni veta att detta är Mikas hörn. Mikas sovhörn :)




Usch va tråkig jag är, ikea alltihopa.

NATTA!





Kommentarer
Postat av: msv

Bra att du inte vill ha precis som alla andra.

2008-01-11 @ 23:03:26
Postat av: Marika

Visst är det!! ;)

2008-01-12 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0