Hus

Nu är jag igång igen. Och kom precis på att tvätten ligger i maskinen och behöver hängas upp och disken ska in i diskmaskinen. Det senare.
Jag är igång och letar efter mitt HUS med det stora H:et. Lagom stort och inte ett alltför modernt utseende. Tänk er, vem tycker att 80-talets design hus är fina idag?

Anebyhus AB.
Interiörvisning i 720 grader. Visning 1 är verkligen i min stil. Klädkammare till alla sovrum också ;)


image480
Lite likt mamma&pappas hus. Men sadeltak är fiiint.. Dock är jag tveksam till glaset runt ytterdörren. Häromdagen efter jag & J tittat på skräckfilm låg vi och skrämmde varandra lite till. Och när vi pratade om flyktvägar osv. kom jag att tänka på glas runt och i ytterdörren. Bara att slå in fönstret och öppna dörren. FAST, vill man in i huset är det bara att slå sönder ett fönster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0