Hemme i Ömöl!

Sitter hemma i Åmål och försöker fördriva tiden. Pontus & Hannah har åkt hem, tråkigt, för vi har åkt skidskytte i hallen! Eller Pontus åkte, och jag laddade vapnet, Hannah plockade upp skotten!

Ätit mig fet ända sen i torsdags! Alla har kommenterat mina senaste godisvanor. Hädanefter berättar jag inte när jag käkar candy, Ok? ;)

Igår åkte jag & pälskling till Karlstad och chockade på Nikkis nurse-examen. Hon visste inte att vi skulle komma hem, men såg tydligen mitt flin mitt bland all publik och gav ett supernice gensvar: ett scream-leende! Jag svarade med en Drottning Silvia vinkning.. Det blev en massa mat hemma på kvällen för henne med en massa folk/familj.

Sovit bort hela dagen i min wonderfula säng och käkat mat!

Imorgon tar vi bilen hem igen, hem till Halmstad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0