Dr Cool

Var hos Dr Doktor igår. En svincool tjej. 2 m lång, lätt mörk, gravid och med en stabil och lugn röst. Som nyhetsankaret i svt. Och vacker, otroligt vacker. Jag satt iaf där med mina svullna ögon och äckliga hy. Fick en massa recept, och vipps, så är allt mycket bättre. Inte helt återställd, men jag behöver ju inte undvika folk.

Idag kan jag hämta min hudkräm jag beställde i onsdags. Den omtalade No7 Protect & Perfection Beaty serum. Jag har inga rynkor, inte än iaf, men av all kortison i ansiktet blir huden skörare och åldrar den i förtid (ja, om 1 år ser jag ut som 65, hahha!), och behöver något extra skydd. Jag kanske går på en nit, kanske hjälper den.


Ta fram en ungdomligare, vackrare och mer förfinad hud med denna kraftfulla kombination av skyddande och förnyande ingredienser. Oemotståndligt silkenslen, den glider lätt över din hud och gör den omedelbart mjukare och lenare. Daglig användning skyddar din hud, ger dig en friskare hudton, hjälper till att reducera intrycket av stora porer och minimerar fina linjer och rynkor inom endast 4 veckor!

Boots No7 Protect & Perfect Beauty Serum innehåller ett unikt komplex av antioxidanter hjälper till att skydda mot fria radikaler som skadar och åldrar din hud, samtidigt som koncentrerade nivåer av deras intensivt hudåtstramande Pro-Retinol-komplex förbättrar och bibehåller hudens elasticitet. Den är lätt att applicera och kladdar inte.

  • Hypoallergenisk.
  • Lovordad av ledande hudvårdsexperter.
  • Pro-Retinol hjälper till att behålla en ungdomlig hy.
  • Säker att använda när du solar.
  • För både kvinnor & män.

Och när vi ändå pratar om krämer, hittade jag min TVÅL kräm som jag köpte för länge sedan, dock var den slut. Den luktar så himla gott, och jag har fått komplimanger från både min sambo och arbetskamrater för att jag luktat gott.

Den finns här om du vill beställa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0