Dr Bombay

Ha, nu ska jag och träffa en läkare kl.13.00. Hoppas Jocke gjort klart tentan då så han kan köra. Nu ska jag be om att få ngt stark preparat i form av spruta eller tablett. Droga ner mig fullständigt så mitt lidande tar slut. Jag klarar inte ens av att ha på mig kläder på överkroppen, så här sitter man insvept i täcke. Var uppe fem imorse igen, tittade på postmännen och deras postbilar genom fönstret och nyhetsmorgon. Hade gärna somnat om men det gör lite för ont för att jag ska få ro.

Men, vad gör det när Days of our lifes går på tv. Och inte att glömma Doktorn kan komma. Vilken jävla skit!


Kommentarer
Postat av: msv

Ja, nu har jag läst om allt ditt lidande.Hoppas att salvorna du fick hjälper men det låter nästan som om du skulle behöva komma till en hudläkare,så det inte blir det h.vetet milla hade. Det önskar jag verkligen inte att du skall få.
Skall försöka hinna posta ditt brev i morgon så det hinner fram till tisdag innan mötet. Hur tidigt får ni posten förresten?

2008-01-10 @ 23:42:20
Postat av: Marika

Ja, blir det så här en gång till får hon verkligen skriva en remiss till hud. Det var ingen lek alltså, och vill inte gå igenom det milla gjorde. Stackarn!
Ja, det vore snällt om du kunde posta det. Har inte ens haft den tanken, så det var faktiskt smart av dig. Du borde bli egen företagare ;Hittade du ngt mer skoj bland pappershögen?
Posten kommer vid 10. Och ändå bor vi 5m ifrån den.

Konstigt att jag är pigg när jag var uppe 5 imorse :) Dags att försöka sova, snart ;)

2008-01-11 @ 00:54:18
Postat av: msv

Har postat ditt brev i dag. Annelie Öberg sa att det skulle vara framme på måndag.
Hann inte gå igenom din pappershög ang. Fashion Aid så det blev broschyren o några andra papper som jag sände.
Du får väl slå Nicki en signal o få lite tipps om hur en intervju går till. Har inte ngt att komma med då jag aldrig har behövt gjort ngn.Du kan säkert mycket mer om det äm jag. Annars så finns ju datorn. Där står det säker om när,var o hur det kan gå till (ex. på arbetsförmedlingens sida)
På tal om annat.
Mormor o jag var hos Marianne o Roland på kaffe i em.Det var första gången som hon var där. Vi hade mycket trevligt och hon blev förjtust i lilla söta Brallis.
Slå mormor en signal.Hon blir nog glad att få höra från dig.
Nä, nu är det väl bäst att jag tar nya tag o gör ngt nyttigt, för sjuka människor finns det ju alltid.
Många kramisar till er båda när ni sitter med näsan i läxböckerna (ha,ha,ha....................

2008-01-11 @ 23:02:22
Postat av: Marika

Nu tänkte jag: Vem fn är Anneli Öberg? Men så ringde klockan och jag var med i matchen igen. Sehr gut, bitte.
Ja, de kommer väl ställa ungefär samma frågor som i telefonen. De vill väl mest bara träffa mig, så jag inte verkar vara lill Hitler lr liknande. Har du alltså klarat dig igenom hela livet utan en enda arbetsintervju? haha..
Jaha! Va trevligt. Brallis, det ska min förstfödda son heta, i andranamn dock. Oskar Brallis Svensson. Haha! Nejnej, min hund ska heta Byxis. Strumpis. haha, Trosis.
Ja, jag ska ge extra kramar från dig till han imorgon, när han vaknar bakis, utan några värktabletter hemma. :)
KRAM MAMMIS!

2008-01-12 @ 00:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0