Tisdag

Min helg i Åmål har varit superskön, förutom när jag var mätt non-stop hela lördagen! Har ett pinsamt stort kak-begär. Och köper man inte hem det själv, får man helt enkelt frossa när man kommer hem ;)

Det är inte mycket tid som blir över när man jobbar 8-17 varje dag. Hann knappt tvätta igår. Lagade mat och städade! Så kommer det antagligen se ut idag med. Dessutom somnade jag gott till Rambo 4.

Riktigt pisstråkit väder här idag med, och smart som jag är tog jag på mig leggings och en vit lång skjorta. MEN!
Ovanpå det tog jag självklart mitt regnställ.

Ursäkta min tråkiga uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Pauline

hahaha. kan jag tänka mig! åmål och säffle lär väl representera halva boken ;) hälsa! kram

2008-02-26 @ 20:12:58
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0