SF = SamboFritt

När det är onsdag och det vankas fest för my baby, passar jag på att ha SF = SamboFritt. Jag beter mig så som jag vill, eller som jag verkligen, verkligen är:

- Släpper ut magen.
- skiter i att knäppa byxan 
- rapar högt och äckligt
-Pruttar när jag känner för det.
- petar näsan
- säger dumma skämt och skrattar högt åt mig själv
- låser inte toalettdörren, eller ännu värre, stänger inte dörren.
- Pratar med mig själv, som om jag vore 2 pers.
- Äter gottgott. Kladdkaka på menyn ikväll. 
- Grisar ner!

Detta är ju förbenat gött! Och innerst inne tror jag vareviga tjej beter sig som svin när de är ensamma. Eller är det inte så tjejer? Annars gör jag nog allt utom punkt 4, 5, 7 vanligvis.. Tji på mig.

Jag tycker om att skämta, skratta och ha roligt.  Jag tror det är därför han älskar mig, my baby!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha jag orkar aldrig stänga toadörrn ens när jag är med andra människor=P Det är så tråkigt att sitta där inne helt instängd och inte höra vad som händer liksom... Haha fy på mig!

2008-02-13 @ 22:21:05
URL: http://magdalena.blogg.se
Postat av: marika

HAhahah! Fy på dig Magda!

2008-02-13 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0