Om jag får som jag vill..



Jag ska helt klart bo på landet i framtiden. Mina barn ska ha en gräsmatta där de kan leka, hoppa i vattenspridare och vi vuxna kan ha volleyboll/brännbolls-fester. Jag vill ha ett stall med plats för 2-3 hästar, mina hundar ska kunna gå lösa och jag vill inte oroa mig för att barnen ska bli överkörda om jag inte har 100% koll på dem. Jag vill ha ett stort garage, där min "gubbe" kan ha sina verktyg snyggt och prydligt.
Jag gillar hus med det där lilla extra, min mor vill tex. gärna ha ett torn på sitt hus. Att få renovera ett sekelskiftshus vore ju toppen, för de har "rätt" form, men det är ju rätt gammalt.
Här får ni lite ögongodis i form av hus!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vilka drömhus :)

2008-02-04 @ 22:37:37
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: marika

Pauline: Ja, riktigt fina hus! Speciellt de med tornen..

2008-02-05 @ 11:32:04
Postat av: Hannah

Hej Mika!
ska få börja på discomix 5-7 år på söndag, det ska bli roligt.
Kram Hannah

2008-02-05 @ 15:22:14
Postat av: Milla

Hallå!
Du vet inte vem det är som sjunger den låten med Camilla i.Skulle gärna vilja höra den igen, är ju inte så ofta ens namn är med i en låt, som är helt i min musik smak.
Kram Milla

2008-02-05 @ 17:46:19
Postat av: Marika Svensson

Milla: Nej, jag vet inte vad den låten heter.

2008-02-05 @ 18:22:53
URL: http://marikasvensson.blogg.se
Postat av: marika

Hannah: Ja, det förstår jag ska bli skoj! De gör lite mer anvancerade steg där ;) KRAM!

2008-02-05 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0