Kiss-rysningar

Jag sitter här i fåtöljen och trotsar min kropps vilja att urinera. Då får man rysningar ibland! Har så mycket i huvudet nu som jag inte vill riskera tappa om jag vandrar till toaletten.


Fick mitt Dermalogica-kit idag. Tur det, jag hade en ohyggligt dålig hy-dag igår och idag. Det finns så mycket produkter jag vill ha.  Som tex. ett mineral salt, som man kan ha i badet som sägs vara bra för personer med psoriasis och eksem.

Men, jag har faktiskt gjort en ny beställning, kitet håller inte länge.

- Super rich repair.
- Multivitamin power recovery masque

Får duga med en förhoppningsvis suverän mjukgöringscreme och vitamin-mask denna gången. Det är som sagt inte billigt, men kom undan för 600:- för de här 2 produkterna. Bara ansiktscremen kostar minst 600:- och masken ca 300:-. Nästa gång får det bli rengöring och exfoliering.
image546image547



Fick ett samtal igår från en lärare i Laholm. Ska vara danslärare den 5 mars då de har ngn slags fritidsdag. Jag tackade ju såklart ja, och ska sätta mig och fundera på hur mkt jag kostar för sisådär 2 timmar. 500:-/tim exkl. bensin maybe. haha!



Nu har jag rysningar var tredje sekund. Tror jag trots allt måste släppa allt (Ja, inte här i fåtöljen förstås) och gå på tjotta!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0