Ursäkta..



Ni får ursäkta mitt dåliga uppdaterande, men jag har inga roliga "out-fits" (dvs. bara högar med tvätt), barn eller jobb att berätta om.

Min "diet" går bra, förutom de 2 lussebullar jag åt hos Monika idag, och lite pasta igår kväll. Gud, jag åt tom. vispad grädde igår. =P Och så köpte jag mig liiite godis, mest som ett slags beröm för att jag varit så duktig i en vecka. Någon typ av belöning vill jag ha!

Skolan går bra. Har vaknat till och insett att det är hemskt mkt att göra nu innan den 19:e. Har som tidigare nämnt 2 LIA-platser att rapportera om + fördjupningsarbete hos dem och 2 tentor. Mmm, we like it! Den ena tentan är ekonomi, vilket jag borde kunna ganska lätt eftersom jag en gång redan läst det. Men grejen är att jag blockerar mig själv just för att jag ska kunna det, men inte gör det. Men va tusan, det lossnar säkert under helgen! Det är inte svårt, men jag försvårar det.
Vad klagar jag över? Jocke har läst 4 år på högskolan när han är klar.

En annan väldig rolig lek..

På mornarna. Nu tog jag i. Runt 9-10-11 när jag ska gå upp, är jag så jäkla trött. Det är som om någon tagit blodprov på mig hela natten och jag har dåligt järnvärde.

Hehe, tittade på Madagascar 2 igår. Håkan, den är knepig i ljudkvaliten. Pingvinerna är roligast!

ÅH, vill se Sunes jul, men det är en familj i ÅMÅL som sitter på den. Och ungefär här hör jag Milla säga, ni kunde ju tagit med den sist ni var hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Moni

det var nån film jag kom på som jag ville ha innan menn fasen nu släppte de. grr ses imon

2008-12-04 @ 22:41:36
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: msv

Du kanske skulle gå tillbaka ett inlägg och läsa på nytt vad Emma skrev om godissuget, ta en frukt i stället tror jag att det var.

Ja,jag vet att man inte skall kasta sten i glashus.. men jag håller inte på med ngn sorts stenåldersdiet eller vad du nu gör.

Svårigheten är väl att orka hela vägen fram och lägga om sin livsstil för resten av livet. MEN DET FIXAR DU SÄKERT, LÄTT SOM EN PLÄTT.

2008-12-05 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0