Tjenare.

Det börjar lacka mot jul, som en klassvän sa igår. Har inhandlat hälften av julklapparna och har 2 dagar kvar här innan jag får ledigt. Nu när man börjar trivas, få in vanor samt vågar ta för sig lite mer, då ska man sluta. Well, inte mycket som varar för evigt.


Igår kväll hade vi julavslutning (eller skolavslutning som J sa) på skolan. De bjöd på mat & dricka och lärare Pers fiffiga Quiz. Han är en riktigt allvetare, så frågorna var inte alls i Jeoperdy-klass, utan snarare om JustD, fisar och hur man bäst förvarar latex.

Ikväll ska jag tvätta så det brinner i maskinerna och packa ner allt man ska ha med sig för att överleva några veckor hemma i Dalsland. 13 januari börjar min skola igen, lååångledigt!

Mina naglar är sylvassa eftersom jag pillade bort gelnaglarna igår. Skulle göra om dem idag, men insåg att jag förmodligen skulle lyckas ha sönder dem under lovet. Det blir så när man busar med barn, vandrar i skogen, leker med hundar!

So long my friends!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ta inte med hela garderoben igen, här hemma kan du ju shava omkring i gamla joggingbrallor.

2008-12-18 @ 13:35:32
Postat av: Marika

Mäh! Om jag vill träffa någon ur befolkningen då!! Och tvätten! Och alla sängkläder härifrån som måste tvättas.. ;)

2008-12-18 @ 15:37:21
URL: http://marikasvensson.blogg
Postat av: Marie !

Haha, här glöder inte pennan iaf.. Nu får du sätta lite fart me bloggandet !

2008-12-22 @ 13:18:48
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0