Im in love.

Igår vid fem tiden kom pälsklingen hem och var hungrig, och självklarr var det min tur att laga mat. Jag sa att jag gärna lagar mat efter träningen som slutar halv åtta. Så jag tog fram lax ur frysen och gick och tränade. Efter ett killer-pass så handlade jag creme fraiche, rom och rödlök till såsen. Och visst i h-vete, jag skulle hänga upp tvätt oxå. Trött som en 30-årig åsna kommer jag in genom dörren där my man är kvick på att ropa att han är hungrig. "Laga mat nu!". Mitt tålamod är inte bra när det gäller sådant, så jag sa väl något snällt tillbaka ;) ORKAR inte laga mat!

När jag kommer in i köket så har han tända ljus, stekt laxen, egengjord klyftpotatis + att han ställt fram en massa "special"mat till mig, advokado, ägg, ost. Eftersom jag hade tränat åt jag faktiskt potatisen oxå ;) Och jäklar vad gott det var.

Det var det bästa han kunde ha gjort! Love.





Kommentarer
Postat av: Emma

Goood mat det lät som! jag älskar romsås :)

ja det kan vara bättre, eftersom det är mer explosiv träning. MEN: Bodypump räknas som uthållighetsträning, dvs kondition för musklerna ;) Fria vikter är bättre i så fall i mina ögon. Men jag tror det kommer gå jättebra för dig, bara du lyssnar på din kropp. Kul och få hjälpa till lite bara :) En sak som jag märkte (kan ju varit bara jag också) var att om jag tränade mycket och åt enligt den dieten, blev jag väldigt godis/sötsugen, eftersom kroppen skriker efter kolhydrater och det är det som tas upp snabbast. Så det vill jag varna för, ta det som en signal och ät en frukt/grönsak då.

2008-12-03 @ 12:15:17
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Nikki

När tar Jocke emot deltagare till sin kurs i "Hur-man-behagar-sin kvinna" kurs??? Fredrik anmäler sig frivilligt!!

2008-12-04 @ 12:16:28
Postat av: Marika

Well, han nås dagtid på sitt nummer mellan 08-16.

2008-12-04 @ 15:31:24
URL: http://marikasvensson.blogg
Postat av: Magdalena

Tack för dina kommentarer:) Du är så gullig! Och din sambo verkar inte fy skam han heller, håll hårt!

2008-12-04 @ 18:47:22
URL: http://www.maer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0