Hej!

Redan december gott folk. Jag var uppe vid sju imorse och tittade på julkalendern. Tänkte även väcka Jocke, men jag vet att man väcker inte den björn som sover ;) haha. Jag tyckte den var bra, verkligen modern. Jag är mer Trolltider-typen med snö och tomtar, men så är man inte liten längre heller.

Igår söndag gick jag ner till skyltsöndagen här i Halmstad och mötte upp Monika. Vi gick till Gant eftersom jag fått en inbjudan dit. Vad jag förstod utav inbjudan var det endast för inbjudna (vilket känns dumt att ha en skyltsöndag) då det stod att inbjudan gällde för 2. Well, väl på plats var det öppet för alla.
Vi strosade vidare helt enkelt och gick senare hem till Monika för att fixa till mina gelénaglar (jag är lite klantig) och vänta in Helena. Några (nåväl, en del) lussebullar och Wii-spelande senare åkte vi och handlade och jag fick skjuts hem.

Idag har jag avverkat träning och plugg. Imorgon ska jag bege mig till skolan och studera, lite disciplin får det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0