fuskigt!



När jag blir stor ska jag ha många kontakter som vill ge mig fina julkorgar med godis och diverse andra grejer i runt jul. Ni vet, en såndär falsk vänskap! ;) Det kom precis in en kvinna med en julkorg fylld med GODIS (mitt ha-begär är farligt nu!) som hon skulle ge till VDn. Jag ska inte klaga, jag har precis varit på ett lunchmöte med Innovationsbron.Gratis lunch! Och ärligt talat förstod jag inte många ord utav vad som sades. Och dessutom förstår jag inte hur dessa "viktiga" människor orkar gå på möten osv. flera ggr/vecka, de är ju så tråkiga!! De som föreläser , oftast, borde gå en kurs i presentationsteknik. Och jag tror inte i min vildaste fantasi att de som är på mötena tycker det är skoj heller.

Well, du är din bästa investering!


Kommentarer
Postat av: msv

Du får hoppas att dina "arbetskamrater" inte läser din blogg om du vill ha ett bra betyg från dem.

2008-12-16 @ 12:20:06
Postat av: Marika

Såklart man får, och man ska, vara kritisk! Det jag skrivit handlar INTE alls om mina kollegor.. Utan andras sätt att presentera saker.

2008-12-16 @ 13:55:08
URL: http://marikasvensson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0