Casanova

Jag är helt ensam även ikväll, och tur är väl det för då kan jag luta mig tillbaka i soffan och titta på Casanova utan någon som kommenterar vilken tjej-film det är. Men mest spännande lär det bli imorgon när jag får sitta på en tron och titta när min sambo som han uttalade sig "ska städa hela lägenheten och du behöver inte göra någonting". Men jag är som min mor, det kliar i fingrarna att peka vart han missade damma/dammsuga och det rinner orddiaré ur munnen samtidigt som jag hyttar med fingret och försöker poängtera att det ska göras ORDENTLIGT annars är det ingen mening att det görs. Så har kliandet i fingrarna stigit över gränsen och man ger ifrån sig ett stort och högljutt suck medan man snor åt sig dammsugaren för att göra det ORDENTLIGT. Och VIPS så sitter han å tronen och jag är hans tjänare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0