Stark som en oxe

Vet ni vad?
Jag har precis tränat med Blossom i 30  min, och jag känner mig stark som en oxe!
och mina ögon ser normala ut. Wiho!

Frågan är bara vart mannen vars tur det är att laga mat och fixa med tvätten är? MAT! NU!

imorgon åker vi hem för en långhelg. Tyvärr jobbar jag en ynka timma 18-19, så det hinns inte med något partaj för mig. NÄR eller VILKET år ska jag partaja på valborg? 2015 känns som ett bra år. Då är jag 28 bast.

Jag köpte en present till  mig på lunchen idag, och jag bad henne slå in den. Why not?!

Om någon ser min andra syster Veronika alias. Nikki, hojta till. Jag såg henne senast i FEBRUARI!! Hon skulle behöva hjälpa mig att färga håret. Fast mest vore det skoj att träffa henne. Du kan hitta henne längs södra Vänern på en filt eller med en dragandes skäggig flick-hund som longing för att sätta tänderna i en and.








Kommentarer
Postat av: Emelie

haha neeej det får du faktiskt inte! Jag jobbar hela helgen och ska åka hem till Åmål på lördag eftermiddag för det är ju partaj på viken! Ska damen dit?

2008-04-29 @ 20:17:34
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: Nikki

Men Mika då....jag ÄR ju här!!! Jjag finns här hela tiden! Det är väl inte mitt fel att ni inte orkade pallra er ner till mig när ni ändå var hemma i Åmål sist helg, eller typ svänga av 45:an i höjd med Vänersborg när ni åkte förbi...både dit och hemvägen! Nä då...det gick visst inte!!! Så skyll inte på mig att du inte fått se min vackra nuna på några månader! Fast det kändes iofs som att det var några veckor sen bara....

Ha ha..nu är jag ledig f.o.m. imorn kl. 07.00 och ända fram till måndag kl. 14.00!!!! Grebbestad för hela slanten!!!! Fatta att jag ska sola ikapp med Alexandra! Om jag nånsin vill bli lika brun som hon redan är nu, så lär jag få åka upp några tiotusentals meter upp i skyn närmare ozonskiktet för att få färg fort! Bör jag nämna att den färgen bli skållad röd???

Du...den där skäggiga damen jag har därhemma (Nä..inte Fredrik) hon simmade efter en Kanadagås idag i ca 10 minuter...och skrek så bara Norpan kan!

Häls pöjka di'!!

2008-04-30 @ 01:03:54
Postat av: Pauline

tack så jättemkt =)

2008-05-06 @ 13:10:35
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Linda

Hej Mika!
kul att läsa din blogg. men kan inte fatta.... när blev du så vuxen men insåg ju att tobbe och robin oxå blivit vuxna. kul att även läsa marias och syrrornas komentarer. Ha det så bra. Kram Linda

2008-05-06 @ 19:19:08
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0