Ljus

image656



Min reaktion igår kväll när jag läste på text-tv att Engla var död var närmare chockartad. Även fast man kanske inte trodde att hon fanns vid liv. Min Pontus är i samma ålder och längre än så vill jag inte tänka. Detta har berört mig. Och det är jobbigt. Mycket jobbigt.
Egentligen ska han ha dödstraff enligt mig förövaren, men även det är alldeles för lindrigt. Tortyrstraff. Men jävulen slipper säkert undan med psykvård om han spelar sina kort rätt i rätten. Idioti. Idioti.

Jag har tänt ett stearinljus ikväll, hoppar tilbaka lite till mitt föregående inlägg, för Engla och att jag ska skatta mig lycklig som har en välbehållen familj och vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0