F la ipod

sitter just nu och lägger in musik på Freddans iPod, eftersom de är lite tafatta när det gäller iTunes. 

Imorgon ska jag ut med jobbet och köra teamwork! Ska bli grymt kul!!

Och på tal om Vikenborg i maj. Nu får vi fanimej ordna förfest så vi kommer dit samtidigt, och helst att man hinner ta av sig ytterskorna innan de ska på igen. Jag ska iaf göra mig klar 12.00. :)

Och mamma, dammsugarpåsarna är sluuut! Du hittade de i Åmål, för i Halmstad finns de inte. Om jag inte letar vill säga.



image638

Kommentarer
Postat av: msv

JA, jag förstår andemeningen.Ska titta efter i stan, men vad var det dammsugaren hette nu igen?

Förstår att du är på G nu när du orkar ut och festa. BRA, ta det lite lugnt bara med "boosen" du kanske inte tål så mycket efter en veckas fastande, tänk på det!!!!
Du, förresten skulle vilja ha några nya CD-ar at lyssna på i bilen.Funderar på Carolas tidiga skivor eller finns det ngt nytt med Poul Pott, ja du får använda fantasin. Bara det inte blir din musiksmak, jag är inte så svag för dagens hipphopp aktiga låtar.

2008-04-03 @ 22:02:18
Postat av: marika

Du angående musik är Håkan ett mer säkert kort. Han bor som sagt lite närmre :)
Men herregud, jag ska ut med jobbet en sväng. Dessutom har jag kunnat äta den senaste veckan, så jag klarar mig nog. Sen är jag den som har glaset halvt fullt oftare än tomt.. :)

ska ringa angående the vacuumcleaner!

2008-04-03 @ 22:06:39
Postat av: msv

BRA, BRA, BRA!!!!

2008-04-09 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0