Torsdag

Gick upp lite tidigare än behövligt idag, så jag kanske kan få igång en rutin, eller vana, att orka gå upp på mornarna. Sovit så himla skönt inatt, så det blev liiiite snooze innan jag klev upp, haha!

Har labb 10, och slutar inte förrän fyra med matten. Suck, lååång dag!
IDAG däremot känner jag mig lite stel. Konstigt. ;)
Såg att jag skrev att jag gick 8km på 50 minuter. Stämmer inte. Det tog kanske 58 minuter om jag ska vara exakt, MED packning ;)

Åh, ibland känns det som att vara tillbaka till gymnasiet. En kille i klassen som är lite "kär" i Maja, och han håller på jämnt med att störa, putta, tävla och göra sig synlig för henne. Han gör bort sig själv, och jag tror att klassen börjar bli lite irriterad, för han ställer så dumma frågor och svar ibland. Tycker inte om människor som bara Chansar ett svar och SKRIKER ut det.. Nepp.. Nog om det.

Nu får jag nog göra iordning mig, känner mig  lite yr plus att jag har fått blåsor på fötterna efter gårdagen, vilket resulterar i Halta Mika.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: msv

Jag,undrar jag?
Är du inte lite "avundsjuk" att ingen håller
på och "velar" med dig.Det är väl alltid uppmuntrande när man blir lite uppvaktad, även om man inte är intresserad av personen i fråga. Hur är det med MAJA då, gillar hon killen, eller?
Duktigt av DIG att vara morgonpigg. Det kan du inte ha ärvt av din mor i alla fall. Vad har hänt med din cykel,eftersom du använder apostlahästarna? Kram o god natt från en nattuggla.

2007-09-06 @ 21:12:03
Postat av: Marika

Mammsen!
Ne, jag är inte avundsjuk på hans "velande", utan är mest irriterad. Tycker inte om han! Maja, hon har precis träffat en kille, vid namn Jocke" haha. Men jag vet inte, hon sänder ut fel signaler till han, tycker jag, för att ha en annan "kärlek". Hans uppvaktning är mer "kärlek börjar alltid med bråk"-typen. Inget vuxet beteende så att säga...
Ja, det krävs lite för att komma upp på mornarna. Cykeln funkar fin fint, men jag tog bussen TILL jobbet, och tänkte GÅ hem. Jäkligt skönt faktiskt! Känns dock i kroppen idag.. KRAM!!

2007-09-06 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0