Nytt jobb.

Jag borde ha som jobb att sitta på arslet med en labtop i knäet och beställa hem billiga saker. Just nu har jag köpt nya sängar för två & halvt tusen. Bra! SKa bli förbenat skönt att slippa knö i en 120cm säng. :)

Då funderar jag på om man ska sälja byrån som vi köpte förra året. Den matchar inte in över huvudtaget, och tar bara mest plats. Om någon vill köpa den för en billigare peng än på Ikea, hör av er.

image348image349

Jag skulle gärna ha denna sängstommen. Tycker den är jättemysig.

image350
Idag är jag ensam, och det innebär att jag kan spela Junior Boys - in the morning hur mycket jag vill. Jocke är på väg till Göteborg och Jon. Om jag inte hade fruktansvärt ont i halsen och jobbade imorn, skulle jag hängt på. Another time!
Ska lägga upp bilder på när jag & jocke gjorde pizza igår senare. :) Jocke vann än en gång, och jag tror att det nu står 2-0 till han. Shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0