När det är bra.

Hemma i Åmål sen igår. Varit i Säffle på marknad och passat barn och klappat kattungar! Är hos min syster, som jag varit hela dagen och hör att Jocke & Håkan lagar mat. Jag har köpt vin, men kör. Eller så kör Jocke. Näe, det är nog jag som kör. Blir vin imorgon istället, då kör jag INTE! Brukar inte dricka vin, jag är ingen vinmänniska. Jag är bättre på att leka affär med Hannah, mycket bättre..

Luktar det inte fisk? Är så himla sugen att gå till köket och kolla vilken mat de gör. men drar lite på den spänningen. Pinsamt och jag tycker att det luktar fisk, och de gör tacos :)

Eller hinner jag till vinflaskan före Jocke öppnar ölen?


Hugs, darlings!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0