Mys med.. mig själv!

Hade fredagsmys och kommer ha lördagsmys med mig själv ikväll. Imorn blir det söndagsmys, måndag måndagsmys, you get the picture!
Laddade hem World Trade Center. Och jag bölade 15 min in i filmen till 15 min efter filmen. Jag grinar aldrig åt filmerna, utan det är allt gammalt och tråkigt som blir övergödslat när jag tittar på ledsama filmer
Att J ska åka flygplan + titta på World Trace Center = DUMT!
Hade fått ett sms när jag vaknade (haha, kände mig som Törnrosa när jag vaknade elva i förmiddags) av J, och nu har jag varit glad hela dan :)

Köpte mig färdiggjorda pajer igår. Orkar inte laga mat. Funderar på att gå och köpa en till + en lördagspåse med godis. INTE bubbelvatten.
Förstår inte varför denna plötsliga hysteri om bubbelvatten. Har ni/de aldrig tänkt tanken på att det är VATTEN man köper och som fraktas tusentals mil. För att du ska få dricka VATTEN. Sverige har ju rent ,friskt vatten i kranen, use that!

Har duktigt nog försökt mig på matte idag. Surt när jag verkligen inte förstår, och försöker, men inser att jag får be om hjälp, annars kommer jag på ngt eget system att lösa talet på. :) Skippade det jag inte förstod, och tog ngt nytt..

NU: Svida om till kläder och gå till Hemköp.

image319
Fredagsmys och en halvuppäten paj på bordet. Måste verkligen köpa nya tavlor till väggen.

image320
Marika goes Bachelor. Pajerna är dock lika stora som mina tiny händer.

image321
My man! Han har sparat håret länge nu..

image323
Min favvosyssla lately. Digga runt med iPoden och morgonrock.

image324
Min egengjorda kak-burk med Snickers-kakor. Ransonen dock slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0