Inte alls trevligt.

image347

Pinsamt nog får jag berätta om vad jag gjort idag. Jag och J har tittat på alla 16 avsnitt av Sjukhuset. Det var den för/eftermiddagen :) Sjukhuspersonal är tyvärr underskattade. All eloge till er!

Mitt tillstånd är inte bättre det. Nu Syns det tom. att jag är sjuk då jag är alldeles rödflammig. Ok, en vecka till sen blir det till Dr.
Ser att det är dags att städa och bära ner grejer till källaren här. Men mest av allt - tvätta!

Fick ett brev från Bredbandsbolaget igår. Och vi i hushållet här tål inte det företaget. De har sugit ur så äckligt mkt pengar ur oss, trots att vi bara haft internet hos från dom i 1 ½ månad. Visst, bindningstiden är jag med på, men det är så mkt annat. Nu måste vi skicka tillbaka det trådlösa Vad det nu heter, som vi tydligen lånat. Vart fn ska jag hitta alla de grejerna. Trodde man fick den billiga skiten!

Ah, det är inte mycket annat att göra än att leta.
undra vad det blir för mat idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0