Bortskämda unge!

Skolan idag som vanligt fram till 13.00. Därefter hem, tvinga Jocke laga mat & kika på The Deerhunter. Mycket gammal film :)

Gick tidigare in till stan för att köpa det sista innan vi far hem till Åmål:

- Presenter till Hannah.
- Dörrkrans i svart & glitter till Milla. :)
- Mycket färgglad tunika från Indiska till mig.


Hannah kommer få grejer för alldeles för mycket pengar för min studentlevnad. Men det är hon värd!  :) Dretunge ;)
Har precis hämtar ut ett paket (som jag INTE beställt) ute vid Andersberg (Ghettot) & jobbat. Och jag hade så kul på min cykel. Drog dåliga skämt, mimade gamla discodängor, skrattade åt fula hus och självklart cyklade jag rätt i en Giant håla när jag tjuvkika in i ett fönster medan jag cyklade. BUMP! En själv är den bästa partnern ibland!
Imorgon är det Kemi-labb. Tror vi ska greje med Lösningars Koncentration. Typ 2Pbo + C → 2Pb + CO2. Och det var en lätt en. Ska förbereda mig för den labben, packa väskan, ladda iPoden och städa. Blir en sen kväll detta märker jag!

image360


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0