Varför?

Varför händer alltid sådan här saker alltid mig? Jag fick äntligen tummer ur rava och skickade iväg den garderobsdelen förra veckan, som de som köpte den glömde.
Nu får JAG en avi, där JAG ska hämta ut den garderobsdelen JAG har skickat iväg, till någon ANNAN. Så kollar man kolli-numret, och alldeles riktigt har delen skickats iväg, den har tom. varit i Göteborg. Men så har den tydligen fått resfeber och återvänt till mig. Jävligt skumt alltså!

Sådant här händer bara mig. Ge mig all skit, släng på bara! Varför ska det gå bra någon enstaka gång..

Dessutom går det omkring två män i min lägenhet och dammsuger, byter ventilation och fläkt.
Lite bättre dammsugning i hörnen grabbar, om jag får be!
Hoppsansa, ska han ta ett bad nu tro? Eller vad tusan gör han i mitt badkar? Tvätta händerna? Fötterna? Håret?
Nejnej, mannen var lika kal på huvudet som saharas öken.
STÄNG AV VATTNET ORDENTLIGT EFTER DIG! Jag hör ju hur det droppar.

HAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0