Här kommer min häpnad..

Jag bjuder härmed er, på mig själv och min värld!

image406
Såhär roligt kan man ha med min nya telefon. Redigering i världsklass!

image407
Detta är inget roligt alls längre. Ge mig ett jobb!

image408
Sen så har man en kemi- lärare som inte kan stava. Dessutom kom han i svarta hotpants till provet, då han hade sprungit till skolan istället för cykeln, för som han sa med ett leende på läpparna "Ska resa bort i helgen".
Kan lägga till att denna mannen antagligen rakar hela sin kropp. Ben, armar.. A you name it! :)

image409
Jag städade så flitigt igår. Bort med all disk och skit på bordet, puffa kuddarna och VIPS (eller VIPPS som Per hade skrivit!) så ser det städat ut. Ignorera kaoset under bordet ;) Titta istället på mina fina tavlor för 139:-/st. Ska nog flytta isär de några cm.. Visst känns bordet fel? Kan man måla må tro.. :)

image410
Jag spelar Halo 2 själv. Haha, tyckte det var kul. Men blond som jag är irrar jag runt och samlar på mig vapen, utan en enda fiende i 10 minuter innan Jocke kommer hem och hjälper mig. Sen blev det mörkt ute, och jag blev rädd för de monster jag inte skulle hinna skjuta :)


image411
Monster överallt! Ser ni, vi har satt på benen på tv-bänken.

image412
Med draget vapen gick jag till Hemköp och inhandlade candy. Har färgat håret. Lite guldblondbrun. Ljusare in reality, här är håret wet! Blev så trött på det "ljus-blonda". Utväxt är inte fint, så jag fick ta en färg närmare mitt rått-färgade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0