Yesterday.

image406

Igår hade jag riktigt trevligt. Fram tills jag ramlade med cykeln och skrapade upp knäet = stort hål på tightsen! Detta var för att jag halkade med klackskorna på trampen samtidigt som jag fastnade med halsduken under min hand och styret vred sig 90 grader. Det är ganska trevligt att ramla med cykeln på ett övergångsställe på Halmstads mest trafikerade led. Pluspoäng på att det var framför en buss och att en kvinna ropade "Hur gick det?!".

Jag blev så trött på mig själv och surade över mig på fotbollen, som för övrigt var riktigt kasst. En McFeast gjorde mig på bättre humör på vägen hem :)
Inte många knop gjorda idag förutom middagslagning.

Imorgon är det en hel dag i skolan från 8-17.  Mindre kul!

Prov i kemi på onsdag. Mindre kul x2!

Pengar på fredag! Mucho kul..

Tjing tjong!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0