Im so happy im so glad that I got you..

.....I would like to thank you, and thank you means Merci!! Och där står jag, med en finne i pannan, för liten bh och slitna träningsbrallor från 90-talet och på knä med ett paket Merci i handen och sjunger för fulla muggar ut mina känslor för sambon som entrar ytterdörren..

Det vore faktiskt en rätt rolig syn ;)

De ska renovera Berts kök idag, och det behövdes i "Bertans kåk". De kanske skulle renovera hans käft och sinne för humor samtidigt. NYE BÄRT! Girlkväll med mig själv ikväll, efter hårt slit på jobbet och tidig morgon i skolan. Och kylan som just nu befinner sig i Halmstad är inte nådig. Havsluften gör att det BITER i ansiktet. Funderar starkt på en rånarluva. Men kan bli fel när man går på stan och ska göra bankärenden alt. handla.

Hann gå en snabbsväng på H&M innan jobbet. Man blir ju så sugen på en massa fina jul/nyårskläder!
Kjolen nedan är hög i midjan och kort i modellen, perfa för mig med timglasfigur. Lila toppen instoppat under kjolen och västen över det vore ju finemang!
image425image426image427
image428
Det är lite nostalgi när man ser alla paljetter komma tillbaka. Paljetttyg för mig hör till danstävlingar/uppvisningar! Men det är fint, i lagom mängd.

HAHA, det ringde precis en snubbe och sa att jag vunnit ngn tävling som jag deltog i för ett halvår sen. Ett SUPER erbjudande från Viasat. Kul, vi som inte har ngn box utan alla kanaler ingår i hyran. Jag skrattade och han skrattade, sen sa jag att han kunde ge det priset till en som kunde utnyttja det bättre än mig!


Hasta la vista, baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0