Hurt-joy


Det ska bli spännande! Sambo är hos Bocken på efterfest. Det lät inte stabilt. Det spännande är att vi har inte en enda värktablett av något slag här hemma. Dels så åker vi hem imorgon, och jag har funderingar på att packa åt stackarn. OJSCH, där kom mamma-genen fram!
Jag har packat klart och kopierat Majas anteckningar. En dusch och film står nu på schemat innan läggdags! Såg ni Mårten hos Fråga Olle? Mmm, Sveriges svar på Brad Dick, eller jag mena Pitt ♥ Eller som pappa frågade Den där Lena Ph är inte tillsammans med Orup vah..Näe!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Skjut mig! Så här¨dåligt har jag inte mått sen jag hoppade i isvaken i lumpen...skjut mig skutr mig skjut mig skjut mig sjkut migig

2007-11-29 @ 12:06:00
URL: http://www.bakis.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0