Hej igen.

Har varit utan uppkoppling ett tag, men nu är det fixat!
Hade gäster i form av Emelie & Martin här i lördags och bjöd på tacopaj och philadelphia-kaka. Lite rödvin till maten, och tyvärr fortsatte jag sluka min vitvinsflaska när de gått och softade till musik. Detta resulterade i att jag hade min värsta dag i livet någonsin i söndags. Blev tvungen att spy en bit ifrån pizzerian och 3 ggr hemma. Inte en enda huvudvärkstablett fanns det i hushållet (förutom den jag hittade igår i mitt pennfack!) och inte en kotte man kände var hemma. Med en trumorkester i huvudet hela dagen och denna ständiga spykänsla fick jag iaf i mig en bit pizza och ett glas cola efter en powernap i soffan. Jocke hade aldrig sett mig så dålig, och jag har nog aldrig känt mig så dålig.. Vid halv elva på kvällen började jag må lite bättre. Trodde aldrig jag skulle överleva den dagen!

Igår började vi en ny kurs "Introduktion till datateknik". Vi hade jättekul och programmerade olika figurer att röra sig som man ville mha tangentbordet och skratta eller krocka med varandra. Nästa gång ska vi göra virus! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0