Emelie

Oturligt nog har ju min Emelie spenderat några dagar i Åmål nu, och egentligen skulle jag ha varit där oxå denna helgen! Försökte ju ringa pinglan igår, men eftersom hon var i Svanebo-bushen hörde hon väl inte. Det fick bli sms! Hon lyssnade på "vår" låt, och det är en av de 2 roligaste (nejnej, fel, jag kom på flera nu) festerna jag har varit på med henne..
Så såg jag en bild på ingen annan än mig själv hos mig själv spelande lite luft-gitarr!
Detta var den kvällen när jag lämnade Emelie ensam med mamma i bilen en stund för att lämna grejer hos Jockes mamma, och Emelie lättar lite på sitt hjärta för mamma. HAHAAH!
Märk väl de fula öronlapparna på jockes lump-keps!

image420


Och på tal om en annan bild, så hittade jag denna på min häst Bobby & syster Veronika, när Tony Berg tog lite kort för PD antagligen.. Ignorera hans jag-har-gått-på-bete-hela-sommaren-mage ;) I övrigt hade han nog det snyggaste hästhuvud jag skådat, och 2 vita slingor i svansen. Sen att han var den mest vrånga häst att få ur hagen eller in i stallet är en annan story.
 Ett utav de bästa minnen jag har är när Bobby, som var ganska svårlastad, står i stallet och blir borstad av mig, hör hur pappa kommer med transporten och gnäggar. Sen praktiskt taget travar han in i transporten, för han var in i den före mig :) Om jag minns rätt skulle vi till Finserud och träna.
Lilla Babbsan..

image421

image422
Hihi, här ser det ut som vinterpälsen är på väg bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0