Det e FRÄDA!

Somnade gott efter en kopp nyponsoppa och kardemummabullar medan jag tittade på Ensam hemma i sängen. Lyx och farligt att ha 2 tv-apparater! Alldeles strax ska jag bicycla iväg till skolan och ha 4 timmar Datateknik. Tror vi ska löda. Haha! Sen blir det hem och fortsätta Projekt Fredag-städning. Inte så mkt; damma, dammsuga och plocka ur/i diskmaskinen. Min andra hälft jobbar i eftermiddag, så jag får väl ta tag i detta med middagsmat.  Åh så kul.

Och på tal om JULKLAPPAR! Har ni shopppat ngn än? Jag har en del i hividet, men väntar på den 23. Tyvärr kommer jag inte ha råd att vara så himla generös med klappar, så jag får verkligen tänka igenom vad jag köper och ger. ;) Om jag nu någonsin varit generös med klappar. Så jag förväntar mig INTE mer än strumpor och hantlar. Det är det jag vill ha. Och halva bilen. Och.. haha.. skoja.

image434

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0