Det blir mörkt oerhört fort nuförtiden!


image435

Ojoj vad mörkt det blir tidigt. Har det alltid varit såhär på vintern? ;)
på datan nyss lödde vi inte, utan vi skulle animera med Flash. "Hello Pixar, here I come!" Fick en boll att studsa och ett moln att svischa förbi. Det är faktiskt rktigt roligt. Sen att läraren såg ut som Dr McDreamy i kort hår gjorde inte saken sämre ^^, haha!
Och på tal om Greys Anatomy såg jag avsnitt 8 säsong 4 imorse till frukosten. Riktigt bra! Men snäppet roligare är fortfarande Mia & Klara. HAHA! Har ni inte sett det, bör ni göra det.. 


Jag hade täknt mig sluta mola godis och titta på ett avsnitt av Mia & Klara, laga soppa och städa. Har brännt ut Stardust som jag väntar med att titta på med pälsklingen. :) Och en film ni kan spara tid eller dvd-skiva på är Planet Terror. Riktigt dålig, för man vet inte om den är seriös eller ironisk. Det är nog en salig blandning!

Ha en göörtrevlig kväll, speciellt Milla som sitter i Mo och ska syyyyy! Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0