Vad det dumt eller?

Har precis ringt Laila i Laholm och berättat att jag förmodligen inte kommer hinna med att jobba 50% + plugga 100%! Att jag sedan mer eller mindre idgar välgörenhet (jag får betalt för knappa 2 mil, när jag åker mer än 6 mil, får inget förslitningsersättning, och kommer knappast komma upp i 7000:- att dra av på deklarationen!) nämnde jag inte. =/ Fegis!

Iaf, ska ringa The Boss på Kulturskolan imorgon och berätta för han. "Hej! Jag hinner inte. Hej då!"

Dessutom är jag inte helt 100 på om jag vill plugga lr inte. Men valmöjligheten har jag.  Halmstad dansklubb har legat på om att jag måste meddela vilka dagar jag kan och ska förhandla med Laholm blablabalbalblablabla!

Om jag nu väljer att INTE börja plugga, då får jag helt enkelt skaffa ett deltidsjobb (eller heltid) och jag kan vara kvar hos mina skitungar på dansskolan här. Jag är lite poppis! ;)

Men jag må säga, att det kändes inte helt rätt och jag har haft många samtal med mamma om Laholm. Jag vill inte binda upp mig på en tjänst NU. Man vet aldrig vad som händer till hösten. "She´s like the wind"... :)

Fruktansvärt tråkig läsning, men sådant är livet ibland! Man får prioritera..

Nu hoppas jag på att mannen med den suveräna lägenheten i Älmhult svarar nästa gång jag ringer! :)

Och på tal om ingenting! Den söta lilla Madde som är bort sen några veckor, är egentligen bara ett av tusen barn som försvinner om dagen. Om dagen!! Vad får folk att kidnappa barn..? Näe, tänker inte gå in på det mer, jag blir bara förbannad!!




image232



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0