Riktigt, jävla mycket godis!

Eftersom jag är en Buzzador, har jag ny äntligen fått riktigt, jävla mycket godis! Och så sent som igår kväll satt jag och berättade för J hur mkt jag avundades min kusin som liten, att hon alltid hade en gigantisk skål med godis prydligt på en hylla.. ^^,

Jag ska smaka på Malacos nya Truly godis. :)
 
- 30% mindre socker
- äkta fruktjuicer och äkta lakritsrot
- endast färger från naturen och inga konstgjorda sötningsmedel.


Har än så länge bara smakat på Black Truly & Truly Smoothy. Har fått 5 originalförpackningar och en himla massa provpåsar. Om ni är snälla och frågar, kanske jag skickar några prover ;) Bilder kommer sen!


image222image223


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0