My eyes!!

Igår kväll ville jag ta ett bad, var jääääättelängesen! Så det gjorde jag. Bara att jag blev påmind om varför jag inte tar bad, det börjar kliiiiia! Men jag klarar mig levande ur badet & duschen. Efteråt får jag dock se att mina ögon blivit röda.. TÄnkte inget mer på det!

3 minuter senare var mina ögon lika stora som golfbollar!! Trodde det var tårkanalen som var proppad, så jag försökte mitt bästa att grina (det var inte så svårt när jag såg hur jag ser ut..!) Är det inte bättre imorgon, då åker jag till Dr Doktor! ;) Jag ser ungefär ut som en misshandlad kines.. :(

Sååååå, jag fick ringa mig sjuk till jobbet idag. Big NO NO att stå bland ungdomar  med dessa ögonen..!

Kan inte gå till Ica och hämta ut paket + köpa "sjuk&skadad-mat". Livet är gott!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tror det ja.. Det måste vara fejk. Eller så är dom totalt dumma på alla sätt som går..

2007-05-21 @ 19:57:48
URL: http://shoegalblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0