Dag 2!

Mina ögon ser fortfarande Kines-aktiga ut. Kan det inte försvinna så jag kan gå utanför lägenheten.

Igår fick jag faktiskt massage av min sambo. Mitt i tenta-perioden! ;) Visst, roligare att få än att ge, men jag fick oxå ge massage. SEN tittade vi på Dum, Dummare! haha.. Otroligt bra film. Tröttnar aldrig. Förutom lite på slutet, eftersom jag tydligen somnade ^^,

Idag då? Tja, sätta in alla räkningar i pärmen (allt ska vara på ett ställe! inte ha det slarvigt) som kom på posten. Ingen rolig månad. Trodde jag hade få räkningar, men de kommer som brev på posten just nu! hahaha! Jag tror jag får skicka tillbaka mina rosa stövlar.. :( Äh, inget att hänga läpp för egentligen. NÄR skulle jag använda de?

Mest undrar jag på om jag ska fortsätta med sunk-stilen idag. (pyjamsbyxor, för liten t-shirt, oborstad hår, osminkad, disk överallt, nerdragna persienner, kläder överallt, A, you get the picture!) Blir nog så fram tills J kommer hem från tentan och är glad/arg (beroende på hur det gick såklart) och hur stor hans initiativ-förmåga är just idag. =P

image231

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0