Torsdag




42875-67



Jag hade glömt det när jag vaknade, men kom på efter ngn minut. Tänkte inte på det igen förrän jag satt och gjorde tentan. Vill inte ringa hem heller, vill inte lipa nu. Vad ska jag göra..?

Gick upp vid åtta för att göra iordning mig för skolan vid nio. Det som är roligt med tentor är de gamla griniga tanterna som vaktar. haha! Lustigt nog hade jag knappt läst ngnting, kollade igenom en gammal tenta igår, och det gick hur bra som helst.
Förutom att jag glömde miniräknaren, som jag faktiskt la fram igår för att inte glömma, och fick sitta med huvudräkning och göra budgetuppgiften. Gick bra ända tills man skulle räkna ut en massa procentsatser! :) Bra Marika! Jag skrev det jag kunde, jag gjorde det jag kunde, och räcker det är jag nöjd. Annars gör jag det igen! Inget mer med det... :)

Beställde mig ett par skor idag, svarta peeptoes med "trä-klack" för att trösta mig, men dock inte plånboken. Nu ska jag sätta mig och läsa nya numret av en hälsotidning jag köpte förrut. 

Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0