Städ-paus!

Mitt i all fönsterputsning, pluggande och packande, tog jag mig en liten paus! För att bli fast där.. Var inne på min gamla dansvän Manuela myspace sida och hittade en massa klipp från "So you think you can dance". Min herre, de kan dansa bra! Sjukt bra! :) Jag får ryyyyyyysningar.....

Gå in och njut själva!

själv ska jag nu återgå till att skura dessa förbenade fönster, "glöm inte att dela dem och ta insidan oxå!". Order från mamma! :)
På lördag kommer mina parents ner och hjälper till med flytten, ser ut om skeppsbrott här hemma nu! :) Ikväll blir det lägenhetsdate med Sara här hemma, hoppas hon kan stå ut med röran!


42875-91

En vacker snötäckt Tylösand-strand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0