Oh sunny Monday!



42875-129

Oh smarto, where art though?!



Det är tenta-vecka för Halmstads studenter, även mig! På torsdag och lördag smäller det, och jag ska nog ta och börja plugga IDAG! haha! Bra framförhållning där.. Jag har suttit fastklistrad framför datorn med lindrig huvudvärk och hängighet + en massa godis med ALLA avsnitt av Greys Anatomy! Hallå Us and a (Borat), ge mig mer avsnitt än de 17 som går att få tag på i säsong 3! Jag fick tom. börja om från början, börja om på nytt.. Med första säsongen!

Fredrik sov här måndag-torsdag och vi hann med en tur till stan och en snabbfika på Espresso House och ett tjuvkik på Lagerhaus... Skulle egentligen ha redovisat i Entreprenörskaps kursen i torsdags, men en tjej var sjuk, meeen, vi veeeet att hon var på Kåren dagen innan.. Sjuk?! Njaaaeee.! Plus att vi blev förvirrade angående tiden och allt blev fel.. Shiten löste sig ändå!
Torsdag kväll skulle jag och Sara ut på Kareoke-kväll på Mårtenson, men jag började känna mig hängig och svullen i halsen, därav Jag-är-sjuk-och-måste-titta-på-Grey-hela-helgen syndromet!

Idag lyser solen så varmt och så skarpt att det är vår i luften! Och jag som ska till Branäs nästa vecka..

Men just nu är mitt stora problem tentorna, NÄR och VAR finns motivationen till att plugga?

Min mamma är för go! Fick en dammsugare i studentpresent, som för några månader sen fick slut på påsar, och de gick inte att hitta någonstans. Jag fick köpa några som liknade för att kunna dammsuga..
Så för att göra en historia kort, så fick jag ett paket-avi som skulle hämtas på Ica. Hämtade ut det förrut, och det visade sig vara Dammsugarpåsar till min dammsugare där mamma hade skrivit " Den som söker, han finner! Kram Mamma"..
Hehe! Rent va det häääär!

Näe fn, kanske har laddats upp ngt nytt Greys avsnitt! Hjälp mig från detta beroende!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0